Veelgestelde vragen
Bestellen bij RMEOnlinepaint.be is heel eenvoudig:
1. Ga naar het artikel dat je wenst
2. Klik op toevoegen aan winkelwagen
3. Kies de optie die je wenst
4. Kies het aantal dat je wenst
5. Kies Verder winkelen of Afrekenen
6. Na het afrekenen is jouw bestelling definitief
Om de betaling correct uit te boeken en de bestelling zorgvuldig af te werken, hebben we je gegevens nodig:
1. Klik op Afrekenen
2. Maak een account of log in met je bestaande account
3. Selecteer de gewenste betaalmethode
4. Betaal je bestelling volgens de instructie op je scherm
Direct na je bestelling ontvang je van RMEOnlinepaint.be een bevestigingsmail. Daarin staat precies wat je hebt besteld. Bij twijfel of vragen: onze afdeling klantenservice staat voor je klaar.
Ons logistieke systeem verwerkt alle orders heel snel. Een afgeronde bestelling terughalen en wijzigen is niet meer mogelijk.
Indien de bestelling nog niet verwerkt is, kan onze afdeling klantenservice je wijziging nog doorvoeren. Anders kom je in de procedure van de retourzendingen.
Indien je niet binnen één werkdag een bevestigingsmail ontvangt, controleer dan altijd eerst even je map Ongewenste post. Is daar ook geen bevestigingsmail ontvangen, log dan in om op RMEOnlinepaint.be je Bestelhistorie te checken.
* Staat je bestelling wel in je Bestelhistorie neem dan contact op met onze afdeling klantenservice om te melden dat er geen bevestigingsmail is ontvangen.
* Staat je bestelling niet in je Bestelhistorie dan is je bestelling helaas niet helemaal correct afgerond: graag even opnieuw bestellen.
Indien je na betalen geen bevestigingsmail van ons hebt ontvangen, dan is de betaling waarschijnlijk mislukt. Je kunt dit nakijken in je eigen internetbetaalomgeving. Bij twijfel kun je natuurlijk ook even contact opnemen met onze afdeling klantenservice.
Vraag niet gevonden?
Staat jouw vraag er niet bij of is bovenstaande informatie onvoldoende? Stel de vraag dan aan onze klantenservice of met het contactformulier.